Zer da CPM eta nola publizitate online kostua apurtzen du

Ikasi zer CPM da eta nola erabiltzen da aurrekontu online

Publizitate espazioa linean erosi nahi baduzu, azkar abiarazi egingo duzu CPM terminoa. Industriak "ad impressions" gastuen inguruan hitz egiteko erabiltzen duen terminoa da eta, neurri batean, publizitate digitalean erabiltzen den neurketa unitate ohikoena da. Publizitate espazio digitalaren erosketa eta salmenta modu ohikoena ere bada.

Zer esan nahi du CPMk?

CPM kostua Per Mille dagokio eta mila kostua esaten duen beste modu bat da.

Kasu honetan, iragarkiaren 1.000 iragarki webgune batean. Ez da nahastu behar beste antzeko, baina desberdina, terminoak barne CPC (Cost Per Click) eta CPA (kostua Ekintza / eskuratzea).

Zer da Iragarkien Inpresioa?

Batzuetan ikuspegi edo iragarki-ikuspegi gisa ezagutzen direnak, iragarki-inpresio bat ad-zerbitzari baten baliokidea da, erabiltzailearen arakatzaile baten orri-eskaera bati erantzunez. Hori da hori, eta hori da dena. Zenbait jendeak uste du iragarkiaren iragarkiak iragarkiak direla erabiltzaile bati (nabarituko ote duten ala ez), web orrialde batean edo bestelako sarean. Hau da zuzenki okerra.

Zoritxarrez, horrek esan nahi du iragarkiaren inpresioen estatistikak sarritan okerrak direla, edo zuzenki iruzurrezkoak. Denboraren% 15era arte, iragarkiak zerbitzatzen ez badira. Orduan, bot trafikoari buruzko iragarki-iragarkiak daude (bot bat da, zirkulazio-zenbakiak edo SPAM pertsonen kopurua hobetzeko erabil daitekeen softwarea), eta horrek ez du inolako erabiltzaile fisikorik izan iragarkia ikusteko.

Iragarkiaren trafikoaren% 60 trafikoetatik dator. Eta, azkenik, iragarki iruzurrak daude. Kasu honetan, unscrupulous erabiltzaileek beste iragarkien atzean iragarkiak ezkutatzen dituzte, iragarkien sareak iragarkiak goitibeherako guneetara sartzen uzteko. Horrek iragarkiaren inpresio zenbakiak ere bultzatzen ditu, iragarleek are gehiago kostatzen baitituzte.

Gai honi buruz gehiago irakurri ahal izango duzu Reid Tatoris-en artikulu bikain honetan.

Nola funtzionatzen du CPMk zure webguneko iragarkien kostua?

Beraz, esan webgune bat duzula, eta erabili nahi duzu iragarkiak zerbitzatzeko eta dirua hilabetea hilabetean. Beno, eseri behar duzu eta jakin ezazu zein eratako errenta izango duzun eroso. Zure webgunea berria bada eta trafiko gutxi izaten badu, diru asko irabazten ez baduzu, zure CPM oso baxua izango da. Zure webgunea trafiko handia badu, CPM handiagoa izango da.

Bi mota desberdin daude CPM tasak: finkoa eta aldakorra. Tarifa finkatuak errazago funtzionatzea da, sortzen den iragarki-sorreraren aurka jartzeko balio definitua duzula. Variable CPMak zailagoa da lan egitea, eta tarifak zure webguneko gaiaren, herrialdeko, iragarlearen eta abarren arabera oinarrituko dira.

Matematika azkar bat egin dezagun. Webgune bat daukazu eta hilean 40.000 bisitari baino gehiago dauka, hilean 120.000 orriko aldiz ikusita. Zein da zuretzat zure webgunea?

Beno, $ 5 CPM batean (hau da, 2017 batez bestekoaren gainetik), horrela kalkulatuko zenuke:

120.000 / 1.000 = 120

120 x CPM $ 5 = $ 600

12 urte baino gehiagokoak eta 7.200 $ -ko balioa duen web orri bat bilatzen ari zara urteko diru-sarreretan.

Milioika orrialdetako webgune askoren ustez, webgune batzuk hilero zerbitzatzen dituzunean, ikus dezakezun CPM marketing errentagarriek zenbait gune izan ditzakete. Izan ere, YouTube-ko laguntzaile arrakastatsuenak urtero milioika dolar egiten dituzte, YouTube-k orrietatik biltzen dituen diru sarreren zati bat besterik ez.

Nola eta non lortu CPM Publizitate Trafikoa

Goiko guztia irakurtzen baduzu eta zure webguneko CPM diru-sarrerak sortzeko interesa baduzu, hurrengo galdera logikoa "Non hasi naiz?"

Ez zara enpresetara iristeko gai izango eta galdetu zure webgunean iragarkiak jartzen hasteko. Webguneak eta enpresak zurea bezalako guneak trafiko zerbitzuaren inguruan eraikitakoak dira, eta oso erraz hasten dira.

Honen bidez, besteak beste:

Sortu kontuak hauetako batzuekin eta esperimentatu. Behin zure webgunea osatzeko eta diru-sarrera onak ekartzen dituen programa bat aurkituko duzu.